<
Будь ласка зачекайте
  • початок

    Кінець 19-го століття. На дорогах великих міст світу вже можна зустріти різноманітну самохідну техніку, а на слуху імена таких виробників як: Карл Бенц, Готліб Даймлер, Вільгельм Майбах, Арман Пежо, Альберт де Діон, Рене Панар, Еміль Левассор.

    Луї Рено, 1877 року народження, молодший син Альфреда Рено, заможного паризького галантерейника. Його молоді роки збіглися з бурхливим часом зародження автомобільної ери. Він цікавиться механікою і електрикою, в тому числі робить спроби розібрати і переробити техніку, яка потрапляє в його руки.

  • початок

    У невеличкому сарайчику в родовому маєтку під Парижем 21-річний Луї Рено допрацьовував екземпляр марки Де Діон и несподівано зробив революційне з технічної точки зору відкриття. Річ у тому, що вся автомобільна техніка, яка існувала на той час, мала ланцюговий привід від двигуна на колеса. Інновація Рено полягала в тому, що він удосконалив коробку передач, оснастивши її «прямою передачею», і вперше застосував карданний вал для передачі крутного моменту. Це дозволило йому у 1898 році продемонструвати свою автомобільчик, названий «Вуатюретт», досить цікавим способом. У Парижі й донині є досить крута вулиця Лепік із кутом підйому 13°, якою Луї Рено на спір піднявся на своїй «вуатюретці», та ще й з пасажиром. Це було не під силу більшості автомобілів навіть із більшою потужністю.

  • 1899

    Запатентувавши коробку передач з третьою «прямою передачею», Луї Рено став отримувати дивіденди за використання його винаходу іншими автовиробниками. Успіх першого автомобіля викликав ще й комерційний інтерес громадськості, що стало поштовхом до створення компанії Renault Freres (Брати Рено).

    Старші брати Марсель і Фернан беруть активно популяризують марку: беруть участь в гонках і приносять перемоги, а з ними і замовлення. У 1899 році вони перемагають у перегонах Париж - Трувіль, Париж - Остенд і Париж - Рамбуйє.

  • 1900

    1900 рік ознаменувався виведенням на ринок першої в гамі Renault комерційної техніки - легкого грузовичка Type C.

    Перший логотип Рено з ініціалами трьох братів: Луї, Марсель, Фернан.

  • 1901-1902

    1901 рік. Перемога в міжнародній гонці Париж - Берлін. У цьому році персоналом з 400 чоловік зібрано 290 автомобілів.

    У 1902 році Рено розробив двоциліндровий двигун з робочим об’ємом 1720 куб. см потужністю 14 к. с., який у подальшому став складовим модулем чотирициліндрового двигуна потужністю 24 к. с., розробленого інженером на прізвище В’є. Цей двигун, встановлений на гоночному автомобілі Renault K, дозволив Марселю Рено здобути перемогу в автопробігу Париж — Відень. Згодом цей двигун встановлювався на серійних автомобілях. У цьому ж році Луї Рено патентує використання наддуву.

  • 1903

    Трагічна загибель Марселя Рено під час гонок Париж - Мадрид. З цього моменту Луї вже не бере участі в гонках особисто. Тепер марку представляють наймані гонщики.

    На момент участі в 4-му міжнародному паризькому автосалоні Renault вже розпродали весь склад 1902 року і під час виставки взяли замовлення на 1903 рік.

  • 1905-1906

    1905 рік. Надійшло замовлення на 250 автомобілів для використання в таксі. Починається серйозне серійне виробництво. Модель отримує індекс AG і невдовзі заполонить паризькі вулиці, а пізніше прославиться як «марнське таксі» у зв'язку з участю в преброске військ.

    1906. рік. Новий логотип - автомобіль в центрі шестерінки.

  • 1907

    Популярність таксі Type AG невпинно зростає. Тепер цей автомобіль можна зустріти і в таких великих містах як Нью-Йорк, Лондон, Будапешт та Берлін.

    У компанії впроваджується «тейлоризм» - система обліку праці, її продуктивності, оплати і підвищення ефективності ресурсів, які затрачуються, що зіграло важливу роль в організації великого виробництва.

    Авіація ще на початковій стадії розвитку, але в Renault вже розгледіли її потенціал. Тому розробили і запропонували для авіабудування двигуни потужністю від 45 до 100 к.с.

  • 1908

    Фернан хворий і повністю передає свої права Луї. Компанія змінює назву на Societe des Automobiles Louis Renault (Автомобільна Компанія Луї Рено). У тому ж році здобута перемога в гонках 100 Миль у Флориді.

    Цей рік також ознаменувався вступом до клубу престижних авто, таких як Іспано-Сюиза, Делоне Бельвіль, Роллс-Ройс. Renault вперше використовує шестициліндровий двигун.

    Вводяться нові цехи з виробництва так званих «важкоатлетів».

  • 1911

    Створюється перший повнопривідний тягач.

  • 1913

    Повнопривідні вантажівки Renault отримують високу оцінку військового відомства країни за підсумками конкурсів на надійність і широко використовуються в армії.

  • 1914

    Перша Світова війна. За наказом генерала Гальєні було реквізовано близько 600 паризьких таксі для термінового перекидання до ріки Марна 6 мільйонів солдатів. Цей демарш відіграв позитивну тактичну роль у битві проти німецьких військ. Союзниками французів були англійські війська. Відтоді модель Type AG почали називати «Марнським таксі».

  • 1915-1916

    Військові потреби диктують замовлення. Renault випускає різноманітну військову техніку і навіть носилки.

  • 1917

    Renault представляє танк FT-17. Оснащена кулеметом башта здатна здійснювати повний оборот. Армія стала великим замовником - танків FT-17 було випущено близько 3000 штук.

  • 1919

    Успіхи військової техніки Renault підштовхнули до оновлення логотипу, на якому з’явився танк.

    Приклад конверсії. Перший гусеничний трактор Renault для сільськогосподарських потреб.

  • 1921

    Проект локомотива на стислому повітрі не отримав розвитку. Тим не менш Renault бере найактивнішу участь у розробці і виробництві залізничної техніки.год.

  • 1922

    У 20-ті роки підприємство братів Renault стало активно розширювати виробництво легкових автомобілів та інших видів транспорту. У 1922 році в Булонь-Біянкурі було запущено перший конвеєр.

  • 1923

    Створення шестиколісного всюдихода для подолання пустель в колоніях.

    Чергове оновлення логотипу. Цього разу вперше на ньому з'являється назва компанії.

  • 1925

    Знову зміна логотипу. На цей раз з'являється ромб. Він уже не покине емблему.

  • 1927

    Модель Vivasix стала культовою.

  • 1928

    Серія люксових версій моделей Vivastella і Monastella.

    Гальма на всіх чотирьох колесах стали стандартом для всіх автомобілів Renault. Вступає в експлуатацію перша складальна лінія. Renault представлений в 49 країнах світу.

  • 1929

    Найбільша модель Renault. Люксова Reinastella з 8-циліндровим рядним двигуном з переднім розташуванням радіатора.

  • 1933

    Renault купує компанію з виробництва літаків Caudron і з 1935 року випускає одномоторний Simoun і двомоторний Goeland, які відзначилися в повітрі за період між двома війнами.

    Крім володіння компанією Caudron, Renault оснащувала літаки авіадвигунами.

  • 1934

    Спортивна модель Nervasport ставить рекорд з проходження треку. За 48 годин пройдено 8037 км з середньою швидкістю 168 км /год.

  • 1935

    Модель Nervasport приносить перемогу в ралі Монте-Карло, випередивши 170 автомобілів конкурентів.

  • 1936

    Незважаючи на кризу, яка згубно вплинула на такі компанії як: Amlicar, Delage, Bugatti, Renault б'є рекорди з продажів: реалізовано 61 146 автомобілів.

  • 1937

    Представлена модель Juvaquatre. Це перший автомобіль Renault з несучим кузовом і незалежною передньою підвіскою. Ця модель випускалася до, під час і після Другої світової війни.

  • 1944-1945

    1944 рік. Луї Рено вмирає.

    1945 рік. Підприємство Renault націоналізується. Створюється Державне Управління Заводів Рено (Regie Nationale des usines Renault) RNUR.

  • 1946

    Задньомоторна модель Renault 4CV була представлена на Паризькому автосалоні і незабаром стала суперпопулярною. Випускалася до 1961 року.

    Усього було випущено понад 1 млн авто.

  • 1948

    Перша ідея однооб'ємника для таксі. Знадобилося 40 років, щоб ідея знайшла своє втілення в моделі Espace.

  • 1950

    Створення спортивного підрозділу.

  • 1952

    Відкриття заводу в місті Флен (Flins). На ньому будуть випускатися численні моделі Renault, такі як: Fregate, Daufine (Дофін), R8, Renault 6, два покоління Renault 5, Twingo і Clio.

  • 1953

    Укладається контракт з компанією Hino Diesel Industry з виробництва моделі Renault 4CV в Японії. За три роки буде продано 10 000 екземплярів.

  • 1954

    Жан Ределе за кермом 4CV приносить перемогу у своїй категорії в автоперегонах «1000 МИЛЬ».

  • 1956

    Експериментальна модель Etoile Filante (Етуаль Філянт - Падаюча зірка) з реактивним двигуном для встановлення рекордів швидкості.

    Renault посилює свою присутність в США. Ставка робиться на моделі 4CV і Daufine. Між портом в Гаврі і великими портами США налагоджено комерційне сполучення.

    Чотири гоночних автомобілі Renault Daufine зайняли чотири перших місця в гонках «1000 МИЛЬ».

    На Женевському автосалоні Renault представляє Dauphine — наступника моделі 4CV, що відображено у самій назві, яка означає «спадкоємець». Модель відзначається такими нововведеннями, як регульовані сидіння, обігрів салону і автоматична коробка, а також новаторська система кермового управління із зубчастою рейкою.

  • 1957-1958

    1957 рік.Модель Daufine приносить також перемоги в гонках «Льєж – Рим - Льєж», «Тур де Франс Отомобіль» та «12-годинна гонка в Себрінгу».

    У цьому році до Renault приєднується Амадей Гордіні, колишній гонщик і засновник однойменної компанії, а зараз інженер-консультант. У цьому ж році виходить успішний продукт спільної творчості з ним — Renault Ondine Gordini.

    1958 рік. Гі Монрес і Жак Фере на Renault Dauphine перемагають у всіх категоріях в гонках в Монте-Карло.

  • 1959

    Американська компанія Henney зробила замовлення на 200 екземплярів моделі Daufine без двигуна - для переробки в електромобілі. 12 акумуляторів на 6 вольт забезпечували 60 км пробігу і розвивали швидкість 60 км/год. Незважаючи на зухвалий проект було зібрано лише 32 таких автомобілі.

    Поява Renault Caravelle.

    Модернізація емблеми, яка діяла з 1925 року. Творіння графіста Пампюзака (Pampuzac).

  • 1961

    Запуск першої передньопривідної малолітражки Renault-4. Модель універсальна завдяки п'ятим дверям. У цьому ж році старенький 4CV покидає сцену. Популярність Renault-4 не змусила чекати на себе. Цей автомобіль запросто служить в якості розвізного фургончика і як сімейне авто для поїздок на пікнік. Ставка на просторий салон і модульований багажний відсік. Геніально!.

    Запуск моделі R8 Gordini. Вперше 4 дискових гальма у серійному варіанті. Участь R8 в численних змаганнях сприяло популяризації цієї моделі.

    Цього року з’являється Renault 4. Головною революційної деталлю кузова автомобіля стали величезні, на всю висоту й ширину автомобіля, задні двері. Вперше випробувавши таку конструкцію, а потім розвинувши ідею на Renault 16, конструктори компанії створили новий кузов типу «хетчбек», що наразі є дуже популярним.

  • 1962

    Renault Rambler був на чолі модельного ряду в ці роки.

  • 1965

    R16 - творіння дизайнерів Гастона Жюше і Філіпа Шарбонно уособлює нове віяння в дизайні автомобілів і тип кузова, який по праву можна вважати піонером світу хетчбеків.

  • 1968

    Поява Renault-6.

    Під час 24-годинних перегонів у Mans Alpine-Renault показує рекорд економічності. При середній швидкості 161,19 км/год витрата пального склала 14,59 л/100 км.

  • 1970-1971

    1970 рік. Продано 10 мільйонів автомобілів Renault за 25 років.

    1971 рік. Alpine A110 приносить перемогу в гонці Монте-Карло.

  • 1972

    Стараннями дизайнера Вазарелі знову оновлено логотип.

  • 1973

    Більша частина капіталу бренду Alpine переходить до Renault. У тому ж році спортивна модель Alpine-Renault A110 приносить перемогу в 1-му Чемпіонаті Світу з ралійних перегонів.

    Renault-16TX вперше обладнаний центральним замком.

    Alpine, підрозділ Renault, перемогла у першому в історії світовому ралі World Rally Championship (WRC) 1973 року з моделлю А110.

  • 1974

    Renault викуповує у компанії Michelin напрямок з виробництва вантажної техніки Berliet і Saviem. Незабаром, утворюється підрозділ Renault Vehicules Industriels.

  • 1975

    Дизайнер Робер Опрон, що прийшов з Citroёn, доклав руку до ліній революційних Renault-25 і Renault Fuego. Компанія Renault активно залучає до співпраці дизайнерів таких відомих кузовних ательє, як Бертоне та Джуджаро.

    За період з 1955 по 1975 рік Renault збільшив частку продажів за межами Франції з 25% до 55%. Річне виробництво зросло за цей період у шість разів. Renault утримує перше місце в частці ринку Франції (30%), а також є найбільшим промисловим експортером країни.

    Renault-7 Siefe для іспанського ринку.

    Renault 15/17

  • 1976

    У 1976 році Renault переводить виробничі потужності спортивного підрозділу Alpine на майданчик Gordini та об’єднує свої конкуруючі підрозділи під брендом Renault Sport.

  • 1977

    З конвеєра зійшов 5-мільйонний екземпляр Renault-4.

    Renault вторгається у світ Формули-1. Жан-П'єр Жабуй поки єдиний пілот команди.

    Перший двигун із турбонаддувом в історії перегонів був застосований командою Renault у 1977 році. Команда зробила ставку на турбований двигун Renault-Gordini EF1 1.5 V6, який відрізнявся високою потужністю. 1980-ті роки стали ерою турбодвигунів.

  • 1978

    Alpine-Renault A442B з гонщиками Дідьє Піроні та Жан-П'єром Жоссо здобуває перемогу в 24-годинних гонках в Ле Мані.

  • 1979

    Перша перемога Renault у Формулі-1. Гран Прі в Діжоні. На фото Жан-П'єр Жабуй.

    Renault купує 20% компанії Maks Trucs, а в 1991 році всі 100%.

  • 1980

    Поява Renault Fuego. Перша буквена назва моделі з часів Caravelle. Народжений фантазією дизайнера Робера Опро, він вирізнявся сильно нахиленим вітровим склом, величезною «лінзою» заднього скла і низькою лінією даху.

    Жан Ренотті на Renault-5 Alpine - чемпіон Франції з раллійних гонок.

    Комерційна група Estafette, що випускалася з 1959 року, замінюється сімейством Trafic та Master.

  • 1981

    У команду Renault приходить Ален Прост - один з найперспективніших пілотів свого покоління, багаторазовий чемпіон гонок Формули Рено і Формули Супер Рено. Він принесе команді не одну перемогу і стане легендарною особистістю в світі автогонок.

  • 1982

    Клод і Бернар Моро приносять перемогу у четвертій за рахунком гонці Париж - Дакар на Renault-20 TURBO 4x4.

    Renault-11. Теж дуже вдалий з точки зору комерціалізації компактний хетчбек, що розійшовся великим тиражем, в тому числі за океаном.

    Автомобіль року у Франції Renault-9 почав випускатися в США під назвою Alliance.

  • 1983

    Запуск лімітованої серії Renault-11 Electronic (4500 шт.) з нечуваною для свого часу прогресивною електронікою, розробленою спільно з компанією SAGEM. Дані цифрового табло дублювалися синтезованим голосом.

  • 1984

    Народження Renault ESPACE — першого у світі мінівена. Цей автомобіль став настільки революційнім, що дав життя новому напрямку у світі автомобілебудування. Спочатку його зустріли з недовірою, але потім почалась епоха компактних мінівенів і всіляких однооб’ємників.

  • 1985

    Будучи в альянсі з американською компанією AMC з 1975 року Renault бере участь у розробці нового покоління Jeep Cherokee. Несучий кузов цієї моделі був розроблений фахівцями Renault. Також для деяких версій були використані турбодизелі Renault.

  • 1987

    Компанія Крайслер викуповує у Renault компанію AMC, таким чином бренд Jeep повертається за океан, але Renault представляє інтереси марки в Європі до 1992 року.

  • 1988

    Концепт-кар Megane.

    Renault представляє хетчбек Renault 19.

  • 1989

    Renault бере участь в гонках Формули-1 в якості спеціаліста з двигунів для британської команди Williams. Хоч на той час регламентом і були заборонені турбодвигуни, тим не менш, завдяки таланту пілота Тьєррі Бутсена і двигуну V10 було здобуто друге місце в Кубку Конструкторів.

  • 1990

    На заміну Renault-5 приходить модель Renault Clio, яка завдяки своїм плавним формам і продуманому просторому салону стає автомобілем року (1991), згідно з опитуванням 58 журналістів з 17 країн світу.

    Концепт-кар Laguna завоював престижну премію Car Design Award.

  • 1991

    Концепт-кар Scenic. Серійна модель з однойменною назвою вийде через п'ять років.

    23 роки минуло з тих пір, як Renault випустив останній кабріолет Caravelle. Час повернення кабріолетів прийшов. Renault-19 був довгоочікуваним подарунком любителям прогулянок з відкритим верхом!

    Alpine A610. 250 к.с. Турбонагнітач. Модель презентована на Женевському автосалоні. Їх було випущено 818 екземплярів. Це останній плід спільної творчості Renault і Alpine.

  • 1992

    Закінчилася ера народного автомобіля Renault-4. З 1961 по 1992 рік їх було випущено 8135424 примірників. Це третя модель за кількістю випущених автомобілів в світі після Форд-Т і Фольксваген Жук.

    Стверджується новий варіант логотипу Renault, розроблений агентством Style Marque.

  • 1993

    Запуск моделі Twingo. Витрішкуватий малюк з просторим салоном припав до смаку в Європі. Й досі на кожній вулиці Франції можна помітити не один Twingo.

    Другий рік поспіль команда Williams-Renault стає чемпіоном світу, а пілот команди Ален Прост завойовує титул чемпіона світу в гонках Формула-1 в четвертий раз.

  • 1995

    Марка Alpine припиняє своє існування.

    Проект 64. Вперше на одній платформі буде побудовано сімейство Megane з п’ятьма версіями кузовів.

  • 1996

    Виконавчим віце-президентом Renault стає Карлос Гон, майбутній голова альянсу Renault-Nissan.

  • 1997

    Renault йде з гонок Формули-1, 6 разів поспіль завоювавши Кубок Конструкторів у складі команд Williams і Benetton.

  • 1998

    Святкування 100-річчя компанії Renault.

    Renault стає основним власником акцій (із часткою 51 %) румунського бренда Dacia.

  • 1999

    Створення альянсу між Renault і Nissan.

  • 2000

    Renault бере під контроль виробництво компанії Samsung Motors.

  • 2001

    Renault запускає новий зухвалий проект Avantime. Кузов «купеспейс» був авангардним і цікавим з точки зору дизайну, але комерційного успіху модель не набула. Було виготовлено всього 8500 екземплярів, а в 2003 виробництво припинили. Минув час, перш ніж публіка змогла оцінити цю модель. Тепер це ікона, тепер за кожним екземпляром полюють. Avantime увійшов в історію автомобілебудування назавжди.

    Renault підвищує свою частку у володінні румунською маркою Dacia до 92,7%.

  • 2002

    Перша розробка на основі спільної платформи альянсу Renault-Nissan. Сімейство Megane II, яке з успіхом комерціалізується й досі.

    У 2002 році виходить Laguna II. Це перший автомобіль в цьому класі, який отримав максимальні 5 балів за методикою безпеки ЕuroNCAP.

    Після покупки стайні Benetton команда Renault повертається в Формулу-1 в якості повноцінної самостійної команди.

  • 2003

    Святкування 20-річчя партнерства між Renault і Канським кінофестивалем.

    Renault Megane II отримує титул «Автомобіль року». Патрік ле Кеман, шеф-дизайнер Renault, визнаний "дизайнером року".

    EuroNCAP оголошує Renault Megane II, Renault Vel Satis і Renault Espace IV найбезпечнішими автомобілями на ринку.

  • 2004

    Запуск моделі Logan, націленої на клієнтуру з невеликими запитами і бюджетом. Таких виявилося багато і успіх не змусив чекати на себе.

  • 2005

    Команда Renault завойовує відразу два звання - Чемпіон Кубка Конструкторів і Чемпіон серед пілотів. Пілот - іспанець Фернандо Алонсо.

    Карлос Гон призначається головним виконавчим директором Renault, залишаючись директором Nissan. Це є безпрецедентним випадком, коли одна людина очолює два світові бренди одночасно.

  • 2006

    У команди Renault знову тріумф. Здобуто 8 перемог з 18 Гран Прі, що в сукупності очок і дало переможний результат. І чемпіон знову Фернандо Алонсо!

    На Паризькому мотор-шоу проходить прем'єра першого повнопривідного кросовера Renault - Renault Koleos.

  • 2008

    У 2008 році концерн Renault купив 25% АвтоВАЗу . Роком пізніше Уряд Росії звернувся до керівництва компанії Renault з пропозицією про спільний розвиток російського підприємства . Так було прийнято рішення: першою спільною маркою стане автомобіль Dacia , що випускається сьогодні на дочірньому підприємстві в Румунії.

    Початок розробки електромобілів ZE - Zero Emission (Нульове забруднення), нові моделі і концепти, нові стратегії та альянси.

  • 2009

    Прем'єра Laguna Coupe.

    Renault змінює свій слоган на Drive the Change. Цей слоган, відповідно до цінностей марки, відображає прагнення Renault, бути відкритою до нового і близької до людей, бути в авангарді загального автомобільного руху.

  • 2010

    На міжнародному автосалоні в Парижі Renault представив концепт DeZir - основоположника нового дизайну всіх автомобілів Renault. Автомобіль являє cобою двомісне купе з дверима типукрила метелика, які відкриваються в протилежні сторони. Назва співзвучна з французьким Desir, що означає «бажання», а буква Z відсилає до серії автомобілів ZE.

    Cтарт продажу Renault Duster. Презентація Fluence ZE, Kangoo Express ZE, Twizy і DeZir на Паризькому автосалоні.

    Альянс Renault-Nissan і Daimler оголошують про стратегічне партнерство, в тому числі про обмін пакетами акцій між двома групами.

  • 2011

    Концепт-кари Renault Capture і R-Space на міжнародному автосалоні в Женеві.

    Експансія Renault Sport в Україні.

  • 2012

    Renault Clio IV (типу X98 ) дебютував на Паризькому автосалоні в кінці вересня 2012 року. Продажі автомобіля почалися 10 листопада того ж року.

    На Женевському автосалоні відбулася прем'єра Renault Twizy - 2-дверного хетчбека класу «А».

    Renault-Nissan укладає угоду про отримання контролю над АвтоВАЗом шляхом купівлі пакету 67,13% акцій компанії за 750 млн доларів.

    Renault - комерційний авто №1 в Європі

  • 2013

    Renault Captur - передньопривідний кросовер класу «К1». Світова прем'єра моделі відбулася на автосалоні в Женеві в березні 2013 року.

    Безпека
    На краш-тестах Euro NCAP відразу два автомобілі Renault Captur і Renault ZOE отримали вищу оцінку - 5 зірок.

  • 2014

    Прем'єра на Женевському автосалоні Renault Kadjar. Ім'я кросовера утворено від слова «Quad», натякає на повний привід.

    У 2014 році світу представили новий R.S. 01

    Продажі компанії в 2014 році склали 4 млн автомобілів, чисельність персоналу на кінець 2014 року - 1000052 людини.

    На Женевському автосалоні був продемонстрований хетчбек Next Two. Це перероблений сітікар Renault ZOE; головною особливістю його є автопілот, здатний вести машину на малих швидкостях.

    Компанія Renault була одним з перших автовиробників, які взяли участь у створенні нового змагання «Формула E» (FE) — чемпіонату електромобілів. У першому сезоні 2014-2015 Renault Sport став технічним партнером серії, а також спонсором команди e.dams, яка й здобула перемогу на першому в історії змаганні.

  • 2015

    Цього року на Женевському автосалоні був представлений Renault Kadjar.

    Габаритна довжина новинки становить 4,45 метра, ширина - 1,84 метра, висота - 1,6 метра, а дорожній просвіт позашляховика дорівнює 19 сантиметрам. В основі моделі лежить модульна платформа CFM, яка вже використовується як для Nissan Qashqai, так і X-Trail нового покоління. Зовнішність Kadjar виконана в стилістиці останній новинки Renault - мінівена Espace нового покоління, підготовленої шеф-дизайнером марки Лоренсом Ван ден Акером.

    Компанія Renault бере участь у королівських перегонах уже протягом майже 40 років і за цей час 12 разів вигравала Кубок конструкторів. Renault є невід’ємною частиною Формули-1 і продовжить відігравати активну роль у розвитку автоспорту. Renault взяла участь у понад 600 Гран-прі, вигравши 168 перегонів, 12 Кубків конструкторів і 11 чемпіонських титулів.